Ceritera Makanan

Tuntutan daripada pensyarah subjek Penulisan Kreatif secara langsung telah mewujudkan blog ini. Beliau inginkan setiap pelajarnya membikin blog dan sentiasa memperbaharui blog mereka dengan memasukkan apa-apa sahaja maklumat mengenai makanan yang telah ditetapkan sebagai tema dalam tugasan menghasilkan cerpen.

Isnin, 26 Disember 2011

Kebuntuan Idea...

Inilah kesannya kalau buat kerja "last minute!" Idea tak datang, maklumat tak cukup.. terasa bagai nak gila. Aduhai malang sungguh nasib ini. Sebelum ini bukan aku tidak pernah buat buat perkara sebegini, cuma untuk kerja kali ini beban yang perlu ditanggung amatlah berat.

Pada Sayap Burung Helang

Inilah dia! novel yang perlu ku kaji untuk menyiapkan esei dan perlu dibentangkan pada 29 disember ini. Tinggal 2 hari je lagi masa untuk aku menyiapkannya... Hati kecilku berkata "padan muka, dapat buku awal bukannya nk dikaji dari dulu lagi, dah nak dekat majlis diskusi,mula la kelam kabut. tak pasal-pasal entri ni wujud. madihah, madihah..apa nak jadi dengan kau ni"..Aaaaaaaaaaaa siapa nak tolong aku kali ni????????

2 ulasan:

  1. relax.. sempat lagi..rujukan kn dah ada..

    BalasPadam
  2. tak banyak..lagipun tgh kompius ni..antara autobiografi n memoir...adoi la..anyway best tak lagu ni??? ahaks..kepala hotak sy dah mereng ni...huhuhu

    BalasPadam