Ceritera Makanan

Tuntutan daripada pensyarah subjek Penulisan Kreatif secara langsung telah mewujudkan blog ini. Beliau inginkan setiap pelajarnya membikin blog dan sentiasa memperbaharui blog mereka dengan memasukkan apa-apa sahaja maklumat mengenai makanan yang telah ditetapkan sebagai tema dalam tugasan menghasilkan cerpen.

Isnin, 18 Jun 2012

Assalamualaikum..
ya Allah lamanya tak update entry, kesian my blog ni..rindu sy x? ececeh perasan la plak.. :D tak ade ape pun nk ckp, cuma aku nak korang semua tahu bahawa aku sgt2 syg kat cek (ayah) aku. Aku hanya ada dia after my mother passed away 1o years ago... miss u mom!... :( hmmm xnk la buat citer sedih, tp xbermksud aku akn lpkan arwah mak aku.. opkos not, never n ever! i miss her every single day..semoga ma tenang disana. Yah (arwah ma panggil aku dengan nama ni) doakan ma setiap hari moga2 ma ditempatkan dalam kalangan mereka yang beriman.

ok now turn to main topic. epy fathers day to all fathers outhere. walaupun kami selalu membentak, merungut dan selalu buat hati kalian terusik, tapi sesunguhnya kalau lah kami boleh undur semula masa kami, opkos kami xingin pun lakukan perbuatan tu.. kami syg sgt2 kat kalian.. [ok, kali ini ayat aku adalah mewakili semua anak2 didunia ini yg mghargai bapanya..:)]

semalam call cek, rindunya kat dia hnya tuhan yang tahu, tiap kali dengar suara lelah nya, aku rasa macam nk blik kg saat tu jgk..tapi nk buat mcm mane, kat cni aku masih punyai amanat yg harus aku pikul. beljar, lagupin tiap kali call cek pun, dia pasti akan pesan belajar betul2.. cek hnya mampu bg nasihat mcm ni je.. xpe cek walaupun hnya nasihat, ia amat bermakna nbg org. InsyaAllah cek, ore akn bljar sungguh demi cek, dan opkos kerana Allah. semoga Dia permudahkan segala urusan ku.

pnjg plak entry kali ni ya! hehehe xpe da nk stop pun, sabaq na..haha ok nk ckp satu hal lg, skrg ni aq berada pada situasi yg genting. esok da start exam!.. huhu mcm xcaya plak sbb dah 2 minggu cuti tp aq xstudy pape pun..aduh ape nk jadi ni madihah, plez wake up..td ckp nk study sungguh2..hampeh betul kn???ok mlm ni nk study tuk paper drama melayu besok..8.30 pg u... heheehe..Ok bai, esok insyaAllah ad entry lg.. :D Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan