Ceritera Makanan

Tuntutan daripada pensyarah subjek Penulisan Kreatif secara langsung telah mewujudkan blog ini. Beliau inginkan setiap pelajarnya membikin blog dan sentiasa memperbaharui blog mereka dengan memasukkan apa-apa sahaja maklumat mengenai makanan yang telah ditetapkan sebagai tema dalam tugasan menghasilkan cerpen.

Jumaat, 22 Jun 2012

Hari terakhir seorang pustakawan

ok ni nk citer pasal tugas aku as a librarian.. huhu pusat sumber tu kira dah jadi mcm tmpat lepak aku la setiap kali ari isnin mnjelang.. yang best nye jd librarian ni xde tgas yg spesifik perlu aku buat, keje aku tukang bka pintu library kalo sblum tu xde org juga, n tutup bila dah tamat syif aku.. haha senang kn?? itu yg best jd librarian ni..dalam pusat sumber ni aq hnya ad sorang kawan yg jd teman seperjuangan.. nma fb nye chik yu, bley la kalo nk add.. :D  kami ni kira wakil kepada pelajar tahun 2 la yg jadi ajk pusat sumber ni.. tp walaupun demikian kawan aku yang dua org lagi ni pun sama2 lepak ngan aku n chik yu ni time kami bertugas... bertugas a.k.a melepak dlm library.. ok la drpd aku duk melepak kat tmpat lain xbesh... library ad air-cond walaupun xsejuk sgt.. tp boley la.. mereka ialah yuna nor n huzzneeya ali ; ni pun nma fb dorang, jgn lupa add ya..haha.. yg sebenarnya nk citer td ada sedikit jamuan sempena majlis perpisahan dengan ajk2 tahun 3 sbb dorang dah hbis blajar..bln 10 nt insyaAllah dorang akn bergelar graduasi.. besh majlis td sbb menu utama dia nasi ayam n satay...sedaaaaaap... lepas tu ada org blanja ais krim lagi.. besh2..dpt mkn free mmg la besh kn?  ni aku nk letak gmbr tnda kenang-kenangan... sedih sbb lpas ni dah xjmpa mereka2 ni..sob2 sob2..

aku n chik yu a.k.a along (my bestie)


mereka juga librarian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan