Ceritera Makanan

Tuntutan daripada pensyarah subjek Penulisan Kreatif secara langsung telah mewujudkan blog ini. Beliau inginkan setiap pelajarnya membikin blog dan sentiasa memperbaharui blog mereka dengan memasukkan apa-apa sahaja maklumat mengenai makanan yang telah ditetapkan sebagai tema dalam tugasan menghasilkan cerpen.

Selasa, 19 Jun 2012

Aku yang hipokrik

Satu sikap yang memang tak dapat dikikis. Bukan xde niat nk berubah tapi.... hmmmm maklum la bila penyakit daun palas menguasai diri. aku ni memang pemalas tmbah2 kalau melibatkan pelajaran. ya Allah, malas tu memang tahap dewa dewi la.. tapi cuba kalau korang suruh aku baca novel.. compem aku tak kan menghampakan korang.. :) tak baik menghampakan orang kn??? haha ini lah satu penyakit yang aku tak dapat kikis. yang ni pun aku cuba jugak nak ubah, tp x boleh jgk la. minat gila2 ni kat novel.. aku berharap jugak satu hari nanti aku akan benci novel. maklum je la wei, hujung2 sem ni sengkek u! time2 mcm ni la aku rasa mcm nk jual blik je koleksi novel tercinta aku ni.

eh ape yang hipokrik nya? ha sabaq la, ni aku baru nk citer..actually aku hipokrik sebab aku juz study tuk exam! huhu teruk x?? lepas exam cuba lah tnya ape yg aku belajar, xde mkna nye aku nk ingt semua tu.. ko mmg hipokrik Madihah.. ok lpas ni aku try nk ubah la cara belajar.. nk jadi lebih rajin. hehee guano gamok agok2.. boleh percaya ke ni? haha ok nk study, bye!... ;)

mula2 nk start study, mcm ni la.. lepas ada sedikit kesedaran jadi mcm kt bawah ni...

konon la waktu dah get ready nk study! tapi............. 

cuba kalo korang bagi aku benda ni.. kompem aku sengih sampai telinga.. nk buku ni sgt2 weh, ad sape2 nk bg aku as hadiah x? kalo ad yg bagi kompem aku akn syg korang lebih!.. ;)

2 ulasan:

  1. erkk ! hipokrik atau hipokrit? hee..membaca amalan mulia.teruskan :D

    BalasPadam
  2. hehe alamak salah eja plak.. hipoktrit ya! patut la msa tulis perkataan tu rasa mcm ad yg xkena je..hahahaha thanks ayong!

    BalasPadam